Leaderships / Kepemimpinan

The 8 Keys of Excellence


When it comes to gaining new life skills at our learning and life skills camps, it all begins here. The 8 Keys of Excellence provide a framework for success in life. Success in all aspects of life depends on you. Whether you are a parent or a student, you are the master of your world. You create the direction and outcome of your life, and that's the good news!
Success_KeyIntegrity
The state of authenticity when our values and actions are aligned. Integrity happens when what we value is evident in our actions.
Success_KeyFailure Leads to Success
Feedback from failures provides the information we need to learn so we can succeed.
Success_KeySpeak with Good Purpose
Speaking in a positive manner. Being responsible for honest and direct communication and focusing on truth-telling, and maintaining integrity.
Success_KeyThis is It!
The commitment to focus our attention on the present moment and the willingness to make whatever we are doing most important.
Success_KeyCommitment
The ability to follow our vision without wavering; staying true to the course.
Success_KeyOwnership
The quality of accountability and responsibility. The ability to be counted upon and the willingness to take responsibility for the choices we make.
Success_KeyFlexibility
The willingness to change what we are doing to achieve the outcome we desire. Flexibility allows us to choose the best option to accomplish the outcome.
Success_KeyBalance
Balance is our personal 'bank account' of meaning and fulfillment within our life. To stay in balance we must make the choices that give the greatest meaning to us.

Exposure to the 8 Keys and to the broader life skills portion of the curriculum is one of the many aspects of our learning and life skills camps that make us unique among academic summer camps. Students are able to gain important new learning skills and with their newly-acquired life skills, they gain the confidence, motivation and interpersonal skills to apply them effectively in their lives.

8 Kunci Kecemerlangan

Ketika datang untuk mendapatkan kemahiran hidup baru di kita belajar dan kemahiran hidup kem, semua itu bermula di sini. 8 Kunci of Excellence menyediakan kerangka untuk sukses dalam hidup. Keberhasilan dalam semua aspek kehidupan bergantung pada anda. Adakah anda orang tua atau mahasiswa, anda adalah penguasa dunia anda. Anda membuat arah dan keputusan daripada hidup anda, dan itulah kabar baik!

Integriti
Keadaan ketulenan ketika nilai-nilai dan tindakan yang selaras. Integriti terjadi ketika apa yang kita nilai yang jelas dalam tindakan kita.

Kegagalan Leads to Success
Gerak balas daripada kegagalan memberikan maklumat yang kita perlukan untuk belajar sehingga kita boleh berjaya.

Perbualan dengan Objektif Baik
Berbicara dengan cara yang positif. Menjadi jujur dan bertanggung jawab untuk komunikasi langsung dan tumpuan pada kejujuran, dan menjaga integriti.

Ini adalah It!
Komitmen untuk menumpukan perhatian kita pada masa kini dan keinginan untuk membuat apa pun yang kita lakukan yang paling penting.

Komitmen
Kemampuan untuk mengikuti visi kami tanpa keraguan; tetap berpegang pada kursus.

Pemilikan
High akuntabilitas dan tanggung jawab. Kemampuan untuk dihitung atas dan kemahuan untuk mengambil tanggung jawab atas pilihan yang kita buat.

Fleksibiliti
Kesediaan untuk mengubah apa yang kita lakukan untuk mencapai keputusan yang kita inginkan. Fleksibiliti memungkinkan kita untuk memilih pilihan terbaik untuk mencapai keputusan.

Seimbang
Keseimbangan adalah peribadi kita 'akaun bank' makna dan kepuasan dalam hidup kita. Untuk tetap seimbang kita harus membuat pilihan-pilihan yang memberikan makna terbesar bagi kami.

Eksposur ke 8 Kekunci dan kemahiran hidup yang lebih luas bahagian daripada kurikulum adalah salah satu daripada sekian banyak aspek kehidupan kita belajar dan kemahiran kem-kem yang membuat kita unik di antara kem-kem musim panas akademik. Siswa dapat memperoleh kemahiran belajar baru yang penting dan dengan mereka yang baru diperolehi kemahiran hidup, mereka mendapat kepercayaan diri, motivasi dan kemahiran interpersonal menerapkannya secara berkesan dalam kehidupan mereka.

  © Blogger templates Newspaper II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP